tisdag, maj 08, 2007

Vad hände?

Ena dagen mår man superbra. Har kört en liten diet som går ut på att inte äta kolhydrater, nästa dag ger man sig ut och springer och sen är man helt körd. Har i och för sig inte sprungit på säkert tio år så lite ovan var man ju. Dessutom började jag med en uppförsbacke så jag var helt slut innan jag ens kommit igång. Jag sprang inte särskilt länge men när jag kom hem kunde jag knappt andas och var helt slut. Dan efter gick jag på en timmes promenad med hunden och där tog de sista energidepåerna slut. Jag var tvungen att gå och lägga mig och försökte hålla mig i det läget resten av dagen. Klockan sju knoppade jag för natten...

Nu har det gått nästan två dygn och jag har inte återhämtat mig. Tvärtom har jag helt tappat matlusten och går konstant omkring och mår illa. Det känns inget vidare. Jag hoppas att matlusten kommer tillbaka snart för det här är inte kul. Förstå och vakna och må illa, man är inte så särskilt sugen på frukost då. Dessvärre håller det i sig så jag försöker få i mig blåbärssoppa, så jag får i mig något ialla fall. Får se om jag orkar jobba hela dagen idag. Blir det inte bättre måste jag väl gå till nån doktor och hoppas att de kan hjälpa mig, för så här kan jag inte ha det.

Inga kommentarer: