måndag, oktober 27, 2008

Konstig

Jag har lite kläder ute på blocket. Helt vanliga kläder som jag tyvärr inte kommer i längre. Häromdagen ringde min mobil och en man presenterade sig. Han var intresserad av kjolarna och hörde sig för vad det var för material och sånt. Jag undrade i mitt stilla sinne varför han ringde och om han skulle handla till sin fru eller så. Efter att ha frågat specifikt om det var underkjolar i, talade han lite lätt om för mig att han "var en sån där tokig karl som tyckte om att gå i kjol hemma i lägenheten". Va!!! "Det är så skönt om benen". VA!!! Gissa om det var många tankar som rusade genom mitt huvud, även sånna tankar och bilder jag inte ville ha... Men jag fann mig snabbt och försökte låta så fördomsfri som möjligt när jag sa att jag kan ta bilder på kjolarna och underkjolarna och skicka till honom... Trots allt är det så att jag hade tänkt att skänka bort dem, men kan jag få några slantar för dem så kan han gärna få gå omkring i dem om han mår bra av det. Men jag kommer nog aldrig att köpa damkläder av en man via nätet....

Inga kommentarer: