tisdag, mars 20, 2007

Tiden går

Usch jag hinner inte skriva något i denna lilla blogg. Tur att jag jobbar så jag kan stjäla lite tid där... Men jag blir ju avbruten hela tiden.

Lilleman har varit sjuk den här veckan som varit. Vi skulle ju varit hos L i torsdags och jag hade verkligen sett fram mot det, men den natten hade han 39 graders feber, så vi fick minsann vara hemma. Sen hade han ganska hög feber till och med lördagen plus en massa snor som rann i näsan. Dessutom har han varit risig i magen i en veckas tid, lös konsistens om jag säger så... Men min lille tappre prins har varit piggelin hela tiden och äter ganska bra, så det är ingen magsjuka i alla fall. Så, på lördagen visade det sig att han har fått en liten tand och en till och en till. Tre stycken på samma gång! Inte så konstigt om kroppen reagerar på det. Jag tror att alla hans sjukdomssymptom beror på tänderna.

//MamsenRos

Inga kommentarer: