tisdag, augusti 19, 2008

Leverans

Idag kom kylen och frysen. Så nu är det bara att packa in mig och Kickan i bilen för att åka och storhandla. Tur att morfar kan hämta Lilleman så jag slipper ha honom med mig. Det skulle nog resultera i att jag säger upp mig som mamma.

Det verkar som om Kickan börjar bli förkyld. Det är inte roligt. Hon snorar och snörvlar men är ändå jätteglad när hon får uppmärksamhet. Hoppas hennes goda humör vinner över snorbacillerna.

Jag har tusen saker jag skulle behöva göra hemma men jag kommer mig inte för med någonting och imorgon är Lilleman hemma och jag har inte den blekaste om vad vi ska hitta på. Det känns som om jag sitter fast i tuggummi och inget blir gjort eller tänkt. Men det kanske lossnar när jag har varit och handlat. Det pissiga är att vi knappt har några pengar att handla mat för. Men det roliga är att jag ska få stoppa in alla grejor i min nya, fräscha kyl och frys! Alltid nåt man kan glädja sig åt!

Inga kommentarer: