måndag, augusti 25, 2008

Lilleman slocknade direkt efter småbarnsbolibompa, alltså halv sju. Så går det när man inte sover på dagen. I och för sig ganska skönt eftersom mammans och pappans kväll blir ganska lugn. Kickan var däremot lite svårsövd men till slut slog hon igen sina mörkbruna. Nu sitter jag i bombnedslaget i arbetsrummet, som jag började röja idag, och käkar bilar. Borde kanske fortsätta röja men tror inte jag har lust till det just nu. Kanske jag hinner det imorgon, men först ska jag till MVC och ta cellprov och prata preventivmedel!

Måste komma ihåg att fixa present också. Lilleman ska på kalas på lördag. Vad köper man till en tjej som fyller fem? Jag tror att jag ska fixa något prinsessigt för hon är en riktigt rosa tjej.

Det blir en fullspäckad lördag. Vi ska på kusinträff efter barnkalaset. Känns lite läskigt för jag känner ju inte mina kusiner så bra. De övriga har ju vuxit upp i samma stad i alla fall. Sen är ju jag en av småkusinerna... Men jag tror nog att det kan bli bra, vissa har ju barn i Lillemans ålder så då har vi ju nåt gemensamt.

Nu ska jag surfa lite innan jag röjer lite till.

Inga kommentarer: