måndag, februari 12, 2007

Sov du lilla vide

Jag har varit och handlat det sista till inbjudningarna. Till och med firmärken, fast de är asfula, så jag får se om jag använder dem eller köper några finare. Men alla papper och grejer finns här hemma, väntar bara på att få hem min efterlängtade stämpel som jag ska använda. Men nu kan jag i alla fall börja fixa och det känns bra.

När vi var och handlade var Lilleman jättetrött. Han satt som i koma i vagnen och jag förstår honom. Först var vi och lämnade hunden och sedan var vi på pappans jobb och fikade, det är ju faktiskt tröttsamt. Sedan släpade jag med honom till Konsum för att handla mat och sedan till pappershandeln. Hur kul kan det vara? Alltså så slumrade han till i vagnen på väg tillbaka till bilen, men vaknade och lyckades sen låta riktigt pigg ett tag. Typ fem minuter. Sen blev det väldigt tyst och Lilleman sov djupt. Jag bar in honom och nu ligger han i hundens säng och sover. Hoppas han kan fortsätta sova nån timme till.

Jag ska passa på att röja lite här i arbetsrummet. Kram MamsenRos

Inga kommentarer: